Sennheiser Hearing, Hifilife, Kulaklık.com, MediaMarkt, Amazon.com.tr, Vatan, D&R, UniFree ve Teknosa kanalları aracılığıyla satın almış olduğunuz Sennheiser kulaklıklar ve soundbar'lar, Bircom tarafından ürünün teslim tarihinden itibaren 2 yıl süreyle garanti kapsamındadır.
Satın almış olduğunuz Sennheiser ürününüzün kutusunun üzerinde yer alan QR kodu okutarak, aşağıdaki butona tıklayarak veya bu linke tıklayarak Garanti Bircom sayfasına ulaşabilirsiniz.
Açılan sayfada “Üye Ol” butonu ile kişisel bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Üye olduktan sonra gelen onay mailini kabul ederek, üyelik işleminizi tamamlamış olacaksınız.
Üyelik süreci tamamlandıktan sonra:
1- Garanti Bircom sistemine üye girişi yapabilirsiniz. Üyelik girişi esnasında telefonunuza gelen SMS onay kodunu ekranda görünen ilgili alana girmeniz gerekmektedir.
2- Garanti Bircom sayfasına başarıyla giriş yaptıktan sonra “Yeni Ürün Kaydet” butonuna tıklayarak satın almış olduğunuz Sennheiser ürününü seçerek "Devam Et" butonuna tıklayınız.
3- Karşınıza gelen ekranda ürününüzün seri numarasını yazarak
veya kameranızla kutu üzerinde yer alan “Seri No” barkodunu okutarak sonraki aşamaya geçebilirsiniz.
4- Son aşamada ise ürünü satın aldığınız satış noktasını, satın
aldığınız tarihi girerek ve ürüne ait satış faturasını yükleyerek ürün kayıt işlemini tamamlayabilirsiniz.
Kayıt ettiğiniz Sennheiser ürününüz resmi distribütör Bircom tarafından 2 yıl boyunca garantilidir. Bu süre içerisinde faturanızın kaybolsa dahi garanti hizmetinden sorunsuz bir şekilde yararlanabilirsiniz. Garanti Bircom platformu aracılığıyla kayıt etmiş olduğunuz Sennheiser ürünü konusunda merak ettiklerinizi sorabilir ve uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.