Menu

İptal ve İade Koşulları

İptal ve İade Koşulları

www.sennheiser.com.tr Online Mağaza’da satışa sunulan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır. www.sennheiser.com.tr iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder.

CAYMA HAKKI KAPSAMINDAN ÜRÜNÜN İADESİ

Satın alınan üründen yasal Cayma Hakkı kapsamında iadesi 14 (on dört) gün içerisinde yapılabilir.

Ürünün 14 (on dört) günlük yasal Cayma Hakkı kapsamında iade edilebilmesi için; ürünün faturası, faturası kurumsal olarak düzenlenen satışlarda kurumun düzenleyeceği iade faturası, garanti belgesi, orijinal kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Bircom A.Ş’ye teslim edilmesi gerekmektedir. Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Kulak İçi Kulaklık kategorisindeki ürünler 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlemiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık veya hijyen açısından iadesi uygun olmayıp, tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallara ilişkin sözleşmeler kapsamında olduğundan 14 (on dört) günlük Cayma Hakkı kapsamında değildir.

www.sennheiser.com.tr Online Mağaza’dan satışı yapılmış ürünlerin iade şartlarına uygun şekilde Bircom A.Ş’ye ulaştırılması durumunda ürün tutarının iadesi için işlemler en kısa zamanda başlatılır. Ücret iadesi sadece ürünün satın alındığı kredi kartına yapılmaktadır. Kredi kartına ücret iadesi işlemi banka tarafından tamamlanmaktadır.

Kargo Teslimatı Sırasında Ürünün İadesi

www.sennheiser.com.tr Online Mağaza’dan yapılan tüm alışverişlerde ürün normal şartlarda 24 saat içerisinde kargoya teslim edilir.

Satın alınan ürün kargo görevlisi tarafından teslim edildiğinde paket içeriği, fatura bilgileri ve garanti belgesi kontrol edilmelidir.

Paket içerisinde eksik ürün olması durumunda kargo görevlisinden tutanak düzenlenmesi istenmelidir. Kargo görevlisi bu tutanağı, ürün paketi ve faturası ile birlikte Bircom A.Ş’ye teslim edecektir.

Bircom A.Ş ürün, fatura ya da garanti belgesindeki eksikliği gidererek ürünü belgeleriyle birlikte tekrar tercih edilen teslimat adresine gönderir.

Kargo Teslimatından önce siparişin iptali

Satın alınan ürün kargoya teslim edilmeden ya da gönderi durumundayken iptal talepleri 0212 319 97 87 numaralı Çağrı Merkezi’ne iletilmelidir. Çağrı Merkezi gelen iptal talebini işleme alarak ücret iadesini başlatacaktır.